dinsdag 17 april 2012

Uitgeschakeld

Helaas zat werken er even niet in deze maandag. Maandag direct maar bij de huisarts geweest en gelijk beide zaken maar laten nakijken, de arm en het been :) Met betrekking tot mijn been, om maar mee te beginnen: rust, rust en rust. Kan wel tot 6 weken gaan duren, voordat alles weer in normale conditie is. Het is een flinke overstrekking geweest bij koud weer en dat zijn lastige blessures. Maar het positieve is dat het ook al na enkele weken alweer beter kan gaan. Volgens de arts en de Fysiotherapeut is mijn conditie "erg bovengemiddeld" en werkt dit niet tegen. Vol aanzetten mag dan nog niet, maar ik hoop volgende week alweer voorzichtig te "joggen". (Natuurlijk als mijn andere blessure ook meezit).

Met een beetje geluk kan ik met de IJsselsteinloop op 26 Mei dan alweer voor een nieuw PR gaan op de Halve Marathon. Als ik tenminste de voorbereiding op tijd kan starten :) In ieder geval denk ik voorzichtig aan 1:45 rond.
Mijn arm/schouder zit nu nog helemaal op slot, maar binnen een dag of 5 moet ook dit weer enigzins bruikbaar zijn. Dan kan het vooruitkijken weer beginnen en daar heb ik reuze zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten