woensdag 13 november 2013

Naar Loopgips

Eindelijk zit het loopgips er om.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest om het onbelaste gips te vervangen voor loopgips.
Ik kreeg dit keer een mooie paarse kleur en ben dus weer iets mobieler. Helaas lukt het me nog niet zo om echt te lopen, maar het scheelt enorm op de trap en met douchen als je weer kunt steunen op twee benen.
Over twee weken mag het gips er helemaal af. Ik kijk er nu al naar uit!





Ik moet nog steeds elke dag tegen trombose spuiten en dat begint ook best te vervelen, maar het ergste deel is nu geweest. Als het goed is kan ik nu ook van twee krukken naar één kruk. En dat betekent dat ik bijvoorbeeld ook met een bak koffie door de kamer kan. Wat een luxe!








De eerste stapjes buiten na wekenlang met het been omhoog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten