zaterdag 14 april 2012

In de lappenmand

Een aantal dagen al geen blog meer geschreven. En dat had zijn reden, want ik zit in de lappenmand, en goed ook. Het was vorige week al snel duidelijk dat het niet zou gaan lukken. Het testloopje donderdag moest ik afbreken na ruim 1,5 kilometer. Omdat ik een mogelijkheid had alsnog dit weekend een marathon te lopen in Rotterdam, besloot ik mezelf niet echt te ontzien. Bij het aanzetten was het al snel duidelijk. De pijn kwam volledig terug en de zwelling was er ook weer.


Details van een tijd

Afstand
1.779 m
 
Tijd
00:08:17
 
Snelheid
12,89 km/u
 
Calorieën
135 Kcal.

Opmerkingen

Was de bedoeling om een herstelloopje te doen, Bij 1 kilometer was het al duidelijk dat de blessure er nog zat. Loopje afgesloten.


Bij de Fysio op vrijdag ging het ook niet veel beter. Ik ben schijnbaar een vreemde eend in de bijt, want de zwelling was alweer weg en de bewegingsvrijheid was er ook al weer. Drukpijn en "aanzetpijn" zit er nog wel. Omdat de Fysio het nu ook niet meer weet, werd ik opnieuw ingetaped en terug verwezen naar de huisarts. 
Omdat het wandelen en fietsen nog wel ging, besloot ik een klein rondje op de MTB te doen. Dat ging op zich wel aardig, alhoewel goed te voelen is dat er een blessure in mijn been zit. Wel leuk om nu ook eens de app Fietstijden te kunnen gebruiken. Dat is ongeveer dezelfde app als ik gebruik voor het vastleggen van mijn hardloopactiviteiten, maar dan speciaal voor de fietsers onder ons.


Details van een tijd

Afstand
12.520 m
 
Tijd
00:39:00
 
Snelheid
19,26 km/u
 
Calorieën
394 Kcal.

Opmerkingen

Rondje fietsen vanwege blessure aan rechter bovenbeen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten