maandag 20 februari 2012

Op naar de Afsluitdijkrun

Dit weekend de laatste lange duurloop gedaan. Het werd 23,5 kilometer en om kort te zijn: alles doet zeer. Het was zondag 19-02-2012 spekglad in en rond IJsselstein. Hierdoor liep ik de eerste 10 kilometer toch verkrampt en dat wreekt zich natuurlijk gelijk. Verder wel lekker gelopen en de kilometers tellen toch ook weer mee in de voorbereiding naar mijn eerste echte marathon op 2e Paasdag in Utrecht.


Details van een tijd

Afstand
23.623 m
 
Tijd
02:15:40
 
Snelheid
10,45 km/u
 
Calorieën
1795 Kcal.


Hopen maar dat ik tegen zondag 26-02-2012 hersteld ben, want dan is er een loop over de afsluitdijk, door weer en wind. 111 lopers tegen de kracht van de natuur. Ik ben er dus één van!


De voorbereidingen zijn alweer begonnen, de bietensap is in huis gehaald, want een klein steuntje in de rug kan nooit kwaad. Ik begin zelfs al een beetje zenuwachtig te worden, red ik het wel? Vast wel, enkele weken geleden heb ik in Schoorl ook deze afstand gelopen en in een hoger tempo ook nog. Maar toch...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten